להפריד בין האוכלוסיה הרוצה להיכנע, לאוכלוסיה הרוצה לפגוע בנו | מצע מעשי למלחמה בעזה

בעקבות המצב, שוחחתי עם הרב יצחק שפירא, מחבר הספר 'תורת המלך', ושאלתי אותו איך נכון לפעול כיום ברצועת עזה. הרב שפירא הדגיש שהרעיונות התגבשו לאחר שיחות עם אנשים העסוקים בענייני ביטחון, ובפרט בעז אלברט.

על זאת ועוד במאמר שלפנינו.

>>לגרסת הדפסה לחצו כאן<<

המלחמה היום עם המחבלים בעזה ובמקומות נוספים, דורשת חיסול מהיר של כל המחבלים והרוצים לפגוע בנו. החיסול הזה לא יכול להתבצע על ידי כניסה קרקעית לשטח רצועת עזה, שכן כניסה כזו תיתקל בהתנגדות קשה שתגבה קרבנות, וכן כניסה כזו בהכרח לא תאפשר השגת המטרה עד תומה, שהיא חיסול כל המחבלים והרוצים לפגוע בנו. לכן על החיסול הזה להיעשות על ידי ירי והפצצה ו'כתישה' של רצועת עזה מהאוויר.

כאשר ניגשים לכתוש את רצועת עזה, צריך להפריד בין האוכלוסיה הרוצה לפגוע בנו ולהילחם בנו, לבין האוכלוסיה שרוצה להיכנע. ההפרדה בין האוכלוסיה הרוצה להיכנע לאוכלוסיה הרוצה לפגוע בנו, צריכה להיות מושתתת על החלטה ברורה של כל פרט באוכלוסיה לאיזה צד הוא משתייך, האם הוא משתייך למי שרוצה לפגוע בנו, או שהוא משתייך למי שרוצה להיכנע. ההפרדה הזו מאפשרת להשיג את המטרה, שהיא חיסול של כל מי שרוצה לפגוע בנו. מי שבוחר להיכנע – נאפשר לו זאת (במדת האפשר, בלי לפגוע בבטחונינו), ומי שבוחר להשתייך לצד שרוצה לפגוע בנו – דמו בראשו.

כיצד עושים הפרדה כזו?

א. נתינת אפשרות להיכנע

על מנת להפריד בין מי שרוצה לפגוע בנו למי שרוצה להיכנע, ראשית כל יש לפתוח (במדה ויש אפשרות כזו) את המעברים לכיוון מצרים, ולתת למי שרוצה לברוח למצרים לעשות זאת. בנוסף, יש להכשיר שטח איסוף לאוכלוסיה הרוצה להיכנע. השטח הזה יכול להיות בתוך שטחי מדינת ישראל, ויכול להיות שטח שנכבש מרצועת עזה. השטח הזה יוכשר ויפוקח בצורה שלא תתן שום אפשרות לפעולות של טרור והסתה או תמיכה ועידוד בפעולות הפוגעות בנו, ויאפשר למי שבוחר להיכנע לשהות בו בלי להינזק.

ב. הבהרה שמי שלא ייכנע ייפגע

יש להבהיר לתושבי רצועת עזה, שמי שלא יבחר להיכנע ייפגע. יש להכריז וליידע ככל שאפשר, שמי שרוצה להיכנע – עליו לברוח או לבוא לשטח האיסוף המיועד לכך, ומי שלא יעשה זאת – ייפגע.

ג. כתישת הרצועה, והשארת מסדרונות מילוט

כל מי שלא בורח ולא בא לשטח האיסוף שמיועד למי שבוחר להיכנע – רוצה לפגוע בנו, ועלינו לפגוע בו בכל דרך. יש לנתק את הרצועה ממים, חשמל, אינטרנט, מזון, אמצעי רפואה, ומכל דבר שיכול לעזור לאנשים שבה להתקיים, ולכתוש את הרצועה מהאוויר על מנת להרוג (ולא לכלוא) את כל מי שנמצא בה ולא רוצה להיכנע. המקום היחיד אותו אין להפציץ הוא 'מסדרונות מילוט', שיאפשרו למי שרוצה להיכנע לברוח למצרים, או להגיע למקום האיסוף המיועד לכך.

את כל הפעולות שננקטו כאן צריך לנקוט לא רק כלפי רצועת עזה, אלא גם כלפי ג'נין וכל מקום שבו יש אוכלוסיה הרוצה לפגוע בנו.

סיכום

על כל פרט באוכלוסיה ברצועת עזה לבחור האם הוא משתייך לצד שרוצה לפגוע בנו או לצד שרוצה להיכנע. מי שבוחר להיכנע ולא לפגוע בנו – לא נפגע בו, ומי שבוחר להשתייך לצד הרוצה לפגוע בנו – עלינו לפגוע בו ולהרוג אותו בכל דרך. לשם כך יש לאפשר למי שרוצה לברוח למצרים לעשות זאת, וכן להכשיר שטח איסוף, ולאפשר למי שרוצה להיכנע להגיע אליו, ולהפציץ את כל מי שבחר לא להיכנע. האפשרות להיכנע ולברוח או להגיע לשטח האיסוף, תינתן גם תוך כדי ההפצצה, על ידי 'מסדרונות מילוט'.

שבת שלום ובשורות טובות!

בית המדרש "עוד יוסף חי"

אהבתם? שתפו את הפוסט:

צריכים עזרה?
שלח לנו WhatsApp

הרשמו לתפוצה וקבלו מידי שבוע מאמר מרתק על הפרשה: