יבש לי! כך עבודת ה' תצליח לספק אותנו. – חשוון תשפ"ב

גם אתם מתוסכלים מזה? יש לכם נקודות עומק בחיים, רגעים לא מבוטלים שאתם מרגישים משמעותיים, מחוברים לשרש, ופשוט נהנים מהקשר עם ה'… אבל יש רגעים אחרים ומבאסים, בהם אנו מוצאים את עצמנו מנסים לקבל את הסיפוק שלנו מדברים אחרים, ופעם אחר פעם, כמובן, מתבדים…

למה זה קורה?

כי למרות שמצאנו את הבאר שלנו, למרות שיש לנו כיוון איפה למצוא את העומק הטוב שלנו, אם זה נשאר עמוק בבאר ולא מצליח 'להשקות' החוצה את כל עבודת ה' שלנו, זו בעיה רצינית.

אז איך מקבלים סיפוק מהקשר עם ה'?

כאן מגיעה רבקה.
הסוד של רבקה הוא האמון המוחלט שלה. למרות שהבאר עמוקה, למרות שהעבד ועשרת הגמלים מאוד צמאים, היא מאמינה שהמים שבבאר יכולים להשקות ולהרוות אותם, וברגע שהיא נותנת אמון ומתמסרת לעבודה – המים עולים לקראתה ועוזרים לה.

ובנפש?

יש לנו מים עמוקים בתוכנו, הקשר עם ה'. גם כשהבאר עמוקה ונראה לנו שאנחנו רחוקים מהמים החיים אלו, רבקה מלמדת אותנו לתת אמון מוחלט בכך שהם – ורק הם – יכולים להרוות את צמאוננו ולעשות לנו טוב וכיף.

בפועל, בפעם הבאה שאנו מרגישים יבשים, והפיתויים אורבים בפתח ומנסים למכור לנו שהם שווים משהו, ניתן אמון שרק הקשר שלנו עם ה' יכול לספק אותנו, נתאמץ על זה ונראה שהוא 'עולה לקראתנו' ומצליח להחיות אותנו.

נו, הצלחנו להרטיב אתכם?!…

אהבתם? שתפו את הפוסט:

צריכים עזרה?
שלח לנו WhatsApp

הרשמו לתפוצה וקבלו מידי שבוע מאמר מרתק על הפרשה: